INFO NUFFNANG



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera . Hari ni genap 5 tahun admin mendaftarkan diri sebagai BLOGGER. Genap 2 tahun perkahwinan admin dengan isteri tersayang. Admin baru je cadang nak usha2 hadiah online, tapi ada pulak member yang baru berblogging duk tanya Nuffnang tu apa. So Admin singgah jap buat posting pasal Nuffnang. Pada yang belum tahu pun silalah teruskan membaca dan jgn la lupa komen ok. Info ni admin tak nak tulis panjang2 lah. Biar serba ringkas sebagai basic pengetahuan bersama. Tapi pada yang dah tau dan dah lama menceburkan diri dalam Nuffnang ni, korang tambah2 la apa yang patut biar entry ni jadi lebih menarik dan lebih di fahami.
Sebuah Syarikat Pengiklanan berasaskan blog dan antara syarikat yang popular dalam khidmat dan servis pengiklanan. Ia juga merupakan sebuah komuniti untuk blogger berkongsi ilmu dan pendapat tentang pengiklanan dan menjana pendapaan daripadanya. Nuffnang juga secara tidak langsung sering menjadi penganjur dan menyokong pelbagai jenis aktiviti seperti seminar/bengkel kerja, parti dan lain-lain lagi.

Pengiklan yang menggunakan khidmat Nuffnang adalah terdiri dari nama-nama yang agak besar juga dalam pasaran negara seperti Nokia, DiGi, Maxis, Sony, Nike, Nestle dan banyak lagi syarikat2 yang dikategorikan sebagai Gergasi dalam Malaysia ni. Jadi Nuffnang selalunya akan menjadi permulaan bagi seorang blogger untuk menjana pendapatan sampingan melalui blog mereka apabila mengizinkan para pengiklan meletakkan iklan mereka di dalam blog blogger. ( Bukan secara terus tapi melalui Nuffnang )

Perlu diingatkan disini, tidak semestinya seorang blogger itu akan mendapat imbuhan yang tinggi hanya kerana meletakkan iklan di dalam blog.Ada beberapa kriteria yang perlu juga dipatuhi jika ingin menjana pendapatan yang betul2 lumayan melalui Nuffnang ni.

Itulah serba sedikit maklumat mengenai Nuffnang. Kalau anda seorang blogger yang bagus, rajin usaha dan rajin update blog, tak mustahil anda mampu menjana pendapatan mudah melalui Nuffnang ni. Tak salah rasanya kalau korang daftar awal2 dengan Nuffnang sbb bukan kena bayar pun kalau buka akaun. So lepas baca entri ni, adalah lebih afdal jika anda terus pergi mendaftar. DAFTAR NUFFNANG SEKARANG

Gunakanlah blog sebaiknya. Jadi seorang blogger yang bijak dan rajin. Blog ni bukan sahaja boleh jadi platform perniagaan korang je, tp dalam masa yang sama boleh membantu menambah pendapatan lain.
Sekian.........

0 comments :

Post a Comment