SENARAI LOKASI MENGUNDI PRU13 SELURUH MALAYSIA

Perkongsian maklumat untuk semua rakan2 yang sudah layak mengundi. Sila semak status daftar pemilih bagi PRU13 di sini. Lakukan sekarang untuk memastikan nama anda, kad pengenalan, kawasan mengundi adalah tepat dan benar. Tidak perlu tunggu di saat-saat akhir untuk melakukannya. Ia perlu bagi memastikan tiada masalah berlaku di hari mengundi PRU13 nanti.

Perkara yang paling penting yang perlu anda tahu ialah tempat atau lokasi untuk anda membuang undi. Bukan boleh membuang undi sebarang tempat. Ada lokasi yang telah dikhaskan untuk memangkah calon yang bertanding dalam PRU13.


Perkhidmatan ini disediakan oleh Portal Rasmi PRU13, jika anda mengalami gangguan kerana bahan bacaan menggunakan format dan extension Adobe Reader, pastikan browser anda telah dikemaskini dengan aplikasi terbaru Adobe. Untuk lebih mudah, anda boleh download Foxit Reader dan install sebelum melayari portal PRU13 tersebut

Sebarang perubahan adalah tertakluk kepada pihak SPR Malaysia.

Senarai Tempat Mengundi PRU13 Bagi Seluruh Malaysia


Mengundi adalah satu tanggungjawab. Pilihlah calon yang layak dan berhak, dan bertanggungjawab atas agama, bangsa dan negara.

0 comments :

Post a Comment